جا گیلاس روی اپن بهینه مدل دایره 93201
164790 موجود
توضیح محصول: <h4><span style="font-size: 18px;">جا گیلاس روی اپن بهینه مدل دایره </span></h4><p style="text-align: justify;">اپن در آشپزخانه علاوه بر کاربرد فراوان، در دکوراسیون و زیبایی منزل نيز تاثير گذار است. به همين دليل امروزه استفاده از انواع تجهیزات روی اپن طرفداران زیادی پیدا کرده اند. سبد هایی مانند جا گیلاس که به تجهیزات روی اپن معروف هستند در فاصله ی بین کابینت و سقف بالای آن نصب می شوند. جا گیلاس روی اپن بهینه یکی از انواع این سبد ها بوده كه شش عدد گیلاس تزیینی را می توان درون آن قرار داد. این سبد به شكل دایره ای تولید شده است. برای اطلاع از ويژگى ها و راهنمای نصب جا گیلاس روی اپن بهنیه ادامه ى متن را مطالعه كنيد. ابتدا باید یک <a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%86-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">لوله </a>ی استیل نگهدارنده تهیه کرد. طول لوله نیز باید متناسب با فاصله ی بین کابینت و سقف انتخاب شود. شرکت بهینه، لوله ی نگهدارنده ای با قطر 3/8 سانتی متر مناسب اين سبد ها تولید کرده است. همچنین باید یک پایه ی پلاستیکی گرد که وسط آن توخالی می باشد تهیه کرد. پایه ی پلاستیکی، دور لوله ی نگهدارنده قرار داده می شود. سپس لوله را از درون سبد جا گیلاسی رد کرده و سبد روی پایه نگه داشته می شود. با نصب لوله ی نگهدارنده بین کابینت و سقف، سبد جا گیلاسی آماده ی استفاده خواهد بود. قطر (طول و عرض) سبد 32 سانتی متر است. ارتفاع سبد 8 سانتی متر بوده که از افتادن گیلاس ها جلوگیری مى كند همچنين باعث جایگیری مناسب آن ها درون سبد خواهد شد. جنس سبد جا گیلاسی روی اپن بهینه کاملا از استیل است. استیل در برابر زنگ زدگی مقاوم بوده و به راحتی پوسیده نمی شود. رنگ سبد جا گیلاسی نیز استیل است. رنگ استیل به راحتی با انواع کابینت و چيدمان آشپزخانه ها هماهنگی پيدا می کند. </p><p style="text-align: justify;">شرکت نام آشنا و پر آوازه ی بهینه در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه، همواره در راستای رضایت مشتری قدم برداشته است. رضایت مشتریان هم به دنبال قیمتی مناسب و کیفیتی بالا نمایان می شود. شرکت بهینه علاوه بر تاکید بر قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات خود، پس از خرید محصول نیز خدماتی به مشتریان خود می دهد. از مزیت های مهم خرید جا گیلاس روی اپن بهینه می توان به خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. گارانتی به مدت 24 ماه نیز به این کالا تعلق گرفته که نشان دهنده ی اطمینان خاطر شرکت بهینه از تولیدات خود است.</p>
  • جا گیلاس روی اپن بهینه مدل دایره 93201
سایزبندی کالا: 32*8 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

جا گیلاس روی اپن بهینه مدل دایره 

اپن در آشپزخانه علاوه بر کاربرد فراوان، در دکوراسیون و زیبایی منزل نيز تاثير گذار است. به همين دليل امروزه استفاده از انواع تجهیزات روی اپن طرفداران زیادی پیدا کرده اند. سبد هایی مانند جا گیلاس که به تجهیزات روی اپن معروف هستند در فاصله ی بین کابینت و سقف بالای آن نصب می شوند. جا گیلاس روی اپن بهینه یکی از انواع این سبد ها بوده كه شش عدد گیلاس تزیینی را می توان درون آن قرار داد. این سبد به شكل دایره ای تولید شده است. برای اطلاع از ويژگى ها و راهنمای نصب جا گیلاس روی اپن بهنیه ادامه ى متن را مطالعه كنيد. ابتدا باید یک لوله ی استیل نگهدارنده تهیه کرد. طول لوله نیز باید متناسب با فاصله ی بین کابینت و سقف انتخاب شود. شرکت بهینه، لوله ی نگهدارنده ای با قطر 3/8 سانتی متر مناسب اين سبد ها تولید کرده است. همچنین باید یک پایه ی پلاستیکی گرد که وسط آن توخالی می باشد تهیه کرد. پایه ی پلاستیکی، دور لوله ی نگهدارنده قرار داده می شود. سپس لوله را از درون سبد جا گیلاسی رد کرده و سبد روی پایه نگه داشته می شود. با نصب لوله ی نگهدارنده بین کابینت و سقف، سبد جا گیلاسی آماده ی استفاده خواهد بود. قطر (طول و عرض) سبد 32 سانتی متر است. ارتفاع سبد 8 سانتی متر بوده که از افتادن گیلاس ها جلوگیری مى كند همچنين باعث جایگیری مناسب آن ها درون سبد خواهد شد. جنس سبد جا گیلاسی روی اپن بهینه کاملا از استیل است. استیل در برابر زنگ زدگی مقاوم بوده و به راحتی پوسیده نمی شود. رنگ سبد جا گیلاسی نیز استیل است. رنگ استیل به راحتی با انواع کابینت و چيدمان آشپزخانه ها هماهنگی پيدا می کند.

شرکت نام آشنا و پر آوازه ی بهینه در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه، همواره در راستای رضایت مشتری قدم برداشته است. رضایت مشتریان هم به دنبال قیمتی مناسب و کیفیتی بالا نمایان می شود. شرکت بهینه علاوه بر تاکید بر قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات خود، پس از خرید محصول نیز خدماتی به مشتریان خود می دهد. از مزیت های مهم خرید جا گیلاس روی اپن بهینه می توان به خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. گارانتی به مدت 24 ماه نیز به این کالا تعلق گرفته که نشان دهنده ی اطمینان خاطر شرکت بهینه از تولیدات خود است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا گیلاس روی اپن بهینه مدل دایره
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد روی اپن
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 32*8 سانتیمتر
طول 32 سانتیمتر
عرض 32 سانتیمتر
ارتفاع 8 سانتیمتر
نوع اتصال لوله و پایه
رنگ استیل
جنس استیل
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

سبد و تجهیزات روی اپن، در دکوراسیون و مدرن کردن آشپزخانه تاثیر گذارند. همچنین در دکوراسیون خانه هم نقش پر رنگی دارند. سبد جا گیلاس روی اپن بهینه یکی از انواع این سبد ها بوده که مخصوص قرار دادن گیلاس های تزیینی است.

اتصال سبد جا گیلاس روی اپن بهینه از نوع لوله و پایه است. شش قسمت برای نگه داری شش عدد گیلاس وجود دارد. نمای ظاهری جا گیلاسی بسیار زیبا و ماننده یک گل دیده می شود.

برای نصب جا گیلاس روی اپن ابتدا باید یک لوله ی نگه دارنده تهیه کرد. لوله نگه دارنده با قطر 3/8 سانتی متر بوده که طول آن متناسب با فاصله ی بین صفحه ی پیشخوان کابینت و سقف  انتخاب می شود. همچنین نیاز به یک پایه ی پلاستیکی داریم تا جا گیلاسی بر روی آن قرار بگیرد و از لوله به پایین نیفتد. پایه ی پلاستیکی، دور لوله ی نگهدارنده قرار داده می شود. سپس لوله را از درون سبد جا گیلاسی رد کرده و سبد روی پایه نگه داشته می شود. با نصب لوله ی نگهدارنده بین کابینت و سقف، سبد جا گیلاسی آماده ی استفاده خواهد بود.

جنس جا گیلاس روی اپن بهینه کاملا از استیل است. رنگ آن نیز استیل می باشد. مزیت جنس استیل، مقاومت در برابر دما و رطوبت است که به راحتی زنگ نمیزند و پوسیده نمی شود. رنگ استیل با سایر سبد های تجهیزات روی اپن هماهنگ می شود و تغییر زیبایی در دکوراسیون آشپزخانه و اپن به وجود می آورد.

طول و عرض (قطر) جا گیلاس روی اپن مدل دایره ای 32 سانتی متر است. ارتفاع آن 8 سانتی متر بوده که سبب جایگیری مناسب گیلاس ها درون جا گیلاسی می شود و احتمال افتادن گیلاس ها را بسیار کم می کند.

از مزیت های مهم خرید جا گیلاس روی اپن، گارانتی آن به مدت 24 ماه است. همچنین خدمات پس از فروش آن بوده که از طرف شرکت نام آشنای بهینه به مشتریان خود ارائه می شود.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه